Tove H. Beck-Berntsen

3    4

Listhaug, Storhaug og Selbekk..

Berit Aalborg har et problem!

Publisert: 19. feb 2016 / 3443 visninger.
Det er temmelig pinlig å lese Berit Aalborgs kommentarer, som i et par år nå har vært en av de ivrigste til å kritisere FRP, og gjort alt hun har kunnet for å bevise lesere og velgere at KRF burde ha valgt et sentrum, dom hennes venn Bondevik gjorde. Hun har vært både belærende i sine kommentarene, til tross for den flotte tittelen avisen bærer "en kristen dagsavis" . Nå, som folk mer og mer ser spillet til de politisk korrekte journalistene, herav Berit Aalborg, og ikke lenger tror på dem, må hun selvfølgelig finne ofre for denne endringen hos folket : Listhaug, Storhaug og Selbekk...Disse har - ved å spille ofre - fratatt folket deres evne til å se at disse ikke er ofre - for det vet jo Berit Aalborg at de spiller for å få makt. Hun skal avsløre dette for oss. Unnskyld, Aalborg, det eneste du klarer er å fremstille deg som besserwiser som skal redde oss fra disse forskrekkelige folka. På den måten forteller du at vi er for dumme til å skjønne dette. Et problem dere journalister i glasshus har holdt på med i mange år uten å oppdage at det norske folk HAR evnen til å tenke og velge selv. Kom deg ned fra din kjepphøye hest, og la oss slippe flere analyser. (Moderator har fjernet to meget usaklig karakteristikker)
Svar

Bli med i debatten!

Skriv gjerne ditt synspunkt! Du må være registrert med fullt navn, og innlogget for å delta. Sett deg inn i retningslinjene. Brudd på dem kan føre til utestengning.
Vennlig hilsen Alf Gjøsund, religions- og debattredaktør Vårt Land

Skriv kommentar
Kommentar #1

Morten Christiansen

18 innlegg  10293 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Tove H. Beck-Berntsen. Gå til den siterte teksten.
(Moderator har fjernet en meget usaklig karakteristikk)

Med det oppgulp av usakelig karakteristikker som står igjen i innlegget, er det noe annet der i de hele tatt, undrer jeg meg over hvor ille det som ble fjernet var.

Svar
Kommentar #2

Oddbjørn Johannessen

150 innlegg  12402 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Morten Christiansen. Gå til den siterte teksten.
Med det oppgulp av usakelig karakteristikker som står igjen i innlegget, er det noe annet der i de hele tatt, undrer jeg meg over hvor ille det som ble fjernet var.

Ja, det lurer jeg også på...

Svar
Kommentar #3

Petter Kvinlaug

190 innlegg  5346 kommentarer

Så dette var alt?

Publisert over 1 år siden
Morten Christiansen. Gå til den siterte teksten.
Med det oppgulp av usakelig karakteristikker som står igjen i innlegget, er det noe annet der i de hele tatt, undrer jeg meg over hvor ille det som ble fjernet var.

Dere to fikk med dere av innlegget?

Tove skriver: Nå, som folk mer og mer ser spillet til de politisk korrekte journalistene, herav Berit Aalborg, og ikke lenger tror på dem, må hun selvfølgelig finne ofre for denne endringen hos folket : Listhaug, Storhaug og Selbekk...Disse har - ved å spille ofre - fratatt folket deres evne til å se at disse ikke er ofre - for det vet jo Berit Aalborg at de spiller for å få makt. Hun skal avsløre dette for oss.

Dette er ikke en karakteristikk, det er en påstand, sann eller falsk.

Når ikke dere evner å ta tak i dette men bare karakteriserer innlegget - gjør dere jo nettopp det dere kritiserer innlegger for å gjøre!

Svar
Kommentar #4

Kristian Kahrs

109 innlegg  2168 kommentarer

Aalborg når ikke Storhaug til knærne

Publisert over 1 år siden
Tove H. Beck-Berntsen. Gå til den siterte teksten.
Det er temmelig pinlig å lese Berit Aalborgs kommentarer

Takk for et friskt avspark med gode poenger. Ja, det er temmelig pinlig å lese det Berit Aalborg skriver, og hun er ikke noe godt argument for å abonnere på Vårt Land. Aalborg er totalt ubalansert i forhold til de konservative og innvandringskritiske stemmene i Kristen-Norge. Se mitt innlegg Kristen-elitene mot Hege Storhaug hvor jeg har satt Aalborg inn i en fotomontasje hvor hun ikke når Storhaug til knærne.

Svar
Kommentar #5

Morten Christiansen

18 innlegg  10293 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Kristian Kahrs. Gå til den siterte teksten.
Takk for et friskt avspark med gode poenger. Ja, det er temmelig pinlig å lese det Berit Aalborg skriver, og hun er ikke noe godt argument for å abonnere på Vårt Land. Aalborg er totalt ubalansert i forhold til de konservative og innvandringskritiske stemmene i Kristen-Norge. Se mitt innlegg Kristen-elitene mot Hege Storhaug hvor jeg har satt Aalborg inn i en fotomontasje hvor hun ikke når Storhaug til knærne.

Du slår det fast som et faktum. Berit er pinlig, hun er ubalansert (mener noe annet enn deg), og når ikke Storhaug til knærne.

Det er bare dine meninger, og dersom man ikke er enig med deg så er man alle mulige negative ting.

Politisk korrekthet, men ikke. For Berit er dømt til å ha de politisk korrekte meninger i form av at hun er mer liberal, du er dømt til å ikke være det fordi du har meninger som går mer på å dele folk inn i grupper. Det er ikke politik korrekt selv om man benytter samme teknikker om en anklager PK folk for å gjøre.

Jeg har også min mening om deg om det hadde vært av almenhetens interesse, tviler på at folk sitter å venter på mine personlige vurderinger av din person. Dersom jeg i likhet med deg hadde delt dem, hadde jeg nok raskt fått PK passet påskrevet, for det er vistnok ikke greit. ...... dersom det ikke er den andre veien. Da er det bare en korrekt vurdering så da er det greit. Selvinnsikt?

Svar
Kommentar #6

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Morten Christiansen. Gå til den siterte teksten.
Det er bare dine meninger, og dersom man ikke er enig med deg så er man alle mulige negative ting.

Demokratene er ikke et parti for demokratisk innstilte. De er vel mer på den autoritære siden hvor de vet hva de skal gjøre med alle som ikke er som dem. 

Svar
Kommentar #7

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Kristian Kahrs. Gå til den siterte teksten.
Takk for et friskt avspark med gode poenger. Ja, det er temmelig pinlig å lese det Berit Aalborg skriver, og hun er ikke noe godt argument for å abonnere på Vårt Land. Aalborg er totalt ubalansert i forhold til de konservative og innvandringskritiske stemmene i Kristen-Norge. Se mitt innlegg Kristen-elitene mot Hege Storhaug hvor jeg har satt Aalborg inn i en fotomontasje hvor hun ikke når Storhaug til knærne.

Ja den er det jo saft over. Moderasjonen er allerede i gang med å endre vaktlistene for helgen antar jeg. Når man skal delta i debatt må man nødvendigvis ha noe annet enn hets å komme med for å bli tatt alvorlig. Ett og annet godt argument gjør seg alltid fremfor sjikanering og nedrigheter. Fornærmelser og søksmål har ikke noe å gjøre i en offentlig debatt.

Svar
Kommentar #8

Kristian Kahrs

109 innlegg  2168 kommentarer

Godt du lever

Publisert over 1 år siden
Njål Kristiansen. Gå til den siterte teksten.
Demokratene er ikke et parti for demokratisk innstilte.

Kristiansen, det er godt du lever, men som sagt, jeg ser ikke noe poeng å bruke mye energi på deg, og det er et valg jeg kan ta i et demokratisk samfunn :)

Svar
Kommentar #9

Gjermund Frøland

9 innlegg  4750 kommentarer

Fotomontasje

Publisert over 1 år siden

Det er mye man kan oppnå med fotokunst.

Kahrs har laget en fotomontasje der Aalborg ikke rekker Storhaug opp til knærne (jf. # 4).

I en annen "fotomontasje" rakk ikke Trotskij opp til Lenins talerstol.

Svar
Kommentar #10

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Kristian Kahrs. Gå til den siterte teksten.
Kristiansen, det er godt du lever, men som sagt, jeg ser ikke noe poeng å bruke mye energi på deg, og det er et valg jeg kan ta i et demokratisk samfunn :)

Yepp. Du høster fruktene av å bo et demokrati, men unnviker forpliktelsene. Din demokratiske rett, men demokratisk? Du viser oss hva Demokratene står for med dine handlinger, særlig nå når du skal bli formann. Betryggende for oss andre, for det segmentet hvor dere slår an er så lite. Det gjør at verden vil gå videre ubemerket av hvem som bekler formannsvervet. 

Svar
Kommentar #11

Hermod Herstad

0 innlegg  6889 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Njål Kristiansen. Gå til den siterte teksten.
Du viser oss hva Demokratene står for med dine handlinger, særlig nå når du skal bli formann.

Trodde det var Hermansen fra Pegida som sto for tur? Vil Kahrs gi ham kamp om posisjonen?

Svar
Kommentar #12

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Hermod Herstad. Gå til den siterte teksten.
Trodde det var Hermansen fra Pegida som sto for tur? Vil Kahrs gi ham kamp om posisjonen?

Naturligvis. Jo mindre det er å kjempe om jo bitrere kamp. Hvem vil egentlig for sitt bare liv kjempe for å bli formann for Demokratene? Mitt inntrykk er at en slik posisjon er så lite ettertraktet at den havner i kategorien for de som har vært så uheldig å stikke hodet frem på et møte og klaget på kantineprisene for så å straks bli kallet til større oppgaver. Jeg ville gått stille i dørene med en slik kallelse på nakken og kun bekreftet det i de tilfellene hvor det var uunngåelig. 

Svar
Kommentar #13

Rune Holt

8 innlegg  10422 kommentarer

Konkurranse i ren dumhet.

Publisert over 1 år siden
Njål Kristiansen. Gå til den siterte teksten.
Naturligvis. Jo mindre det er å kjempe om jo bitrere kamp. Hvem vil egentlig for sitt bare liv kjempe for å bli formann for Demokratene? Mitt inntrykk er at en slik posisjon er så lite ettertraktet at den havner i kategorien for de som har vært så uheldig å stikke hodet frem på et møte og klaget på kantineprisene for så å straks bli kallet til større oppgaver. Jeg ville gått stille i dørene med en slik kallelse på nakken og kun bekreftet det i de tilfellene hvor det var uunngåelig.

Johannesen og Kristiansen overgår her selv sine elendigste nivåer.

Voksne menn ?  Tvilsomt. 

Svar
Kommentar #14

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Rune Holt. Gå til den siterte teksten.
Johannesen og Kristiansen overgår her selv sine elendigste nivåer.

Er det lov, min dumhet tatt i betraktning, å spørre hvor unge herr Johannessen kommer inn i bildet her? Jeg kan ikke se at jeg har nevnt ham med et ord. Her er det sannsynligvis på sin plass å presisere for oraklet fra di øssfoillske skoger at jeg er dum aldeles på egen hånd!:-)

Svar
Kommentar #15

Rune Holt

8 innlegg  10422 kommentarer

Joda.

Publisert over 1 år siden
Njål Kristiansen. Gå til den siterte teksten.
å spørre hvor unge herr Johannessen kommer inn i bildet her?

Jeg kunne godt tatt med Herstad også.

Det holder med en kommentar.Men nå ble det to. 

Svar
Kommentar #16

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Rune Holt. Gå til den siterte teksten.
Jeg kunne godt tatt med Herstad også.

Vel, det skulle vel ha tatt seg ut at du innrømmet at det var en ren og skjær feil å nevne Johannessen i denne sammenhengen. 

Svar
Kommentar #17

Kristian Kahrs

109 innlegg  2168 kommentarer

Hermansen suspendert

Publisert over 1 år siden
Hermod Herstad. Gå til den siterte teksten.
Trodde det var Hermansen fra Pegida som sto for tur? Vil Kahrs gi ham kamp om posisjonen?

Neida, Hermansen er suspendert som du kan lese om i Nettavisen.

Svar
Kommentar #18

Oddbjørn Johannessen

150 innlegg  12402 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Njål Kristiansen. Gå til den siterte teksten.
Vel, det skulle vel ha tatt seg ut at du innrømmet at det var en ren og skjær feil å nevne Johannessen i denne sammenhengen.

Holt har kanskje sett et glimt av meg for sitt indre øye - eller i underteksten.

Svar
Kommentar #19

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Kristian Kahrs. Gå til den siterte teksten.
Neida, Hermansen er suspendert som du kan

Ja, slik gjør man med opposisjonen i et parti ved navn Demokratene. 

Svar
Kommentar #20

Njål Kristiansen

140 innlegg  18559 kommentarer

Publisert over 1 år siden
Oddbjørn Johannessen. Gå til den siterte teksten.
Holt har kanskje sett et glimt av meg for sitt indre øye - eller i underteksten.

Slik er det når man har gjort et uutslettelig inntrykk. Sic!

Svar

Lesetips

Les flere

Siste innlegg

Les flere

Siste kommentarer

Bjørn Abrahamsen kommenterte på
Livssynsnøytral ­er ikke verdinøytral
4 minutter siden / 2051 visninger
Egil Andre Gjerde kommenterte på
Å være trans er ingen ideologi
16 minutter siden / 199 visninger
Tore Olsen kommenterte på
Å tåle kritikk fra Therese Utgård
rundt 1 time siden / 694 visninger
Dag Løkke kommenterte på
Å tåle kritikk fra Therese Utgård
rundt 1 time siden / 694 visninger
Egil Andre Gjerde kommenterte på
8 av 10 foreldre er IKKE fornøyd med barnevernet!
rundt 1 time siden / 289 visninger
Tore Olsen kommenterte på
Livssynsnøytral ­er ikke verdinøytral
rundt 1 time siden / 2051 visninger
Kari Corneliussen kommenterte på
Innlegg i debatten om Smiths venner .
rundt 2 timer siden / 379 visninger
Bernt Evensen kommenterte på
Kritikk er ikke vondt blod
rundt 2 timer siden / 1950 visninger
Johan Velten kommenterte på
Kritikk er ikke vondt blod
rundt 2 timer siden / 1950 visninger
Gjermund Frøland kommenterte på
Når vil vi alle forstå Islam?
rundt 3 timer siden / 3622 visninger
Gjermund Frøland kommenterte på
Når vil vi alle forstå Islam?
rundt 3 timer siden / 3622 visninger
Gjermund Frøland kommenterte på
Når vil vi alle forstå Islam?
rundt 3 timer siden / 3622 visninger
Les flere